Ga-7VAX wersja?

Autor: pioded (pioded_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 12:08:49 MET DST

Słyszałem, że kręcenie procka zależy od wersji tej plyty. Jam mam Rev1.2.
Czy da się na niej podkręcić procka 1700 XP Thoroughbred. Tylko jak
sprawdzić czy to jest ta wersja co sie dobrze kręci. Kupiłem wersie box
razem z wentylatorkiem. Nie chce sciągać wentyla, zeby zobaczyć nadruk. Jast
może jakiś programik? No i jak kręcić i gdzie( w biosie), żeby uzyskać
chociaż 2000 Mhz, bo najwięcej do tej pory udało mi sie usyskać 1594 Mhz czy
coś w tym rodzaju(ale 1,6 Ghz nie przekroczyłem) A i zasilacz Hunt Key 300
W.
Proszę o porady bo jestem zioleony!

begin 666 Pokaż pulpit.scf
M#0H-"EM3:&5L;%T-"D-O;6UA;F0],@T*26-O;D9I;&4]97AP;&]R97(N97AE