Re: mysz logitech dualoptical

Autor: nickx (nickx_at_wp.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 12:46:02 MET DST

> Mam pytanie, czy jest róznica w działaniu pod PS2 i USB?

 Nie zauwazylem roznicy w dzialaniu pozatym, ze na ps2 swieci dioda(diody)
nawet po wylaczeniu
kompa. Jasne ze instaluj soft z plyty, ewentualnie mozesz sciagnac
najswiezszy od producenta. Tam mozesz
konfigurowac kontrole myszy. Na driverach z windy nie wykorzystasz
wszystkich jej mozliwosci.
Testowalem ta mysz i rzeczywiscie jest swietna, jest troche ciezsza od
mx500, moze tez dlatego ze ma dwie diody.
..a pracowac mozesz nawet na kolanie :)

> Czy instalować sterowniki z płyty dołączonej do mychy? Wydaje mi sie, że
> słyszałem, że mogą nieźle zasyfić system (XP)!

chyba zle ci sie wydaje.

pozdrawiam
Andrzej