Re: Gigabyte 7VRXP - powracajace pytanie

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Tue 06 May 2003 - 10:24:54 MET DST

Użytkownik "Yarp" <yarpen99_at_op.pl> napisał w wiadomoœci

> IMHO gówno prawda. ga-7vrxp nie obsługuje fsb 166 to niby dlaczego miałaby
> sobie ustawiać dzielnik na 5. Miałem taką płytę z A1700+ i jak podnosiłem
za
> bardzo fsb to najpierw były problemy, a skończyło się utratą sporej ilości
> danych na dysku w tym windowsa (kontroler pewnie nie wytrzymywał
> częstotliwości).

Ja mam wersje 1.1 i mam miejsce na DIP i opisany jest tak:

 FSB PCI
 133 33
 166 33
 200 33

Wiec jakby wlutowac taki to by raczej dzialalo. Znajomy ma taka specjalna
lutownice do lutowania powierzchniowego za 3500 zl i powiedzial, ze nie ma
problemu z wlutowaniem tekiego. Czekam az skaczy mi sie gwarancja to to
zrobie i wtedy moze bedzie dzialac.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszš i był zadowolony,