Re: Gigabyte 7VRXP - powracajace pytanie

Autor: Tomasz Sz (tomek_sz_at_interia.pl)
Data: Tue 06 May 2003 - 12:06:43 MET DST

Użytkownik "Yarp" <yarpen99_at_op.pl> napisał:

> IMHO gówno prawda. ga-7vrxp nie obsługuje fsb 166 to niby dlaczego miałaby
> sobie ustawiać dzielnik na 5. Miałem taką płytę z A1700+ i jak podnosiłem
za
> bardzo fsb to najpierw były problemy, a skończyło się utratą sporej ilości
> danych na dysku w tym windowsa (kontroler pewnie nie wytrzymywał
> częstotliwości).

No wlasnie u mnie skonczylo sie to tym samym, wysypala sie partycja
systemowa, na szczescie mam taki goly dysk do tego typu testow ;-)
Druga sprawa... sa chyba plyty na KT333, ktore jednak przy FSB166
potrafia dzielic PCI przez 5, ktores z MSI bodajze jesli sie nie myle,
ale rowniez chyba i ta plyta tylko w wersji 3.0

Pzdr
Tom