Re: Gigabyte 7VRXP - powracajace pytanie

Autor: Yarp (yarpen99_at_op.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 14:02:49 MET DST

> Pytanie (powracajace zreszta) do uzytkownikow tej plyty
> w wersji 2.0...
> Na FAQ Gigabyte napisali wyraznie, ze:
> "Q: Can PCI frequency be divided by 5 when CPU clock set to 166?
> A: Yes, since the CPU clock set to 166, PCI would be auto divided by 5.
> (166/5=33 MHz)"

IMHO gówno prawda. ga-7vrxp nie obsługuje fsb 166 to niby dlaczego miałaby
sobie ustawiać dzielnik na 5. Miałem taką płytę z A1700+ i jak podnosiłem za
bardzo fsb to najpierw były problemy, a skończyło się utratą sporej ilości
danych na dysku w tym windowsa (kontroler pewnie nie wytrzymywał
częstotliwości).
> Mimo tej informacji mam problem z puszczeniem A1700+ na FSB166
> na tej wlasnie plycie.

Tiaaa

> Jak to wyglada u Was ?

U mnie wygląda to tak, że zmieniłem płytę na epoxa
Pozdro