Re: Zdechla Barracuda2

Autor: Dafi (axau_at_op.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 23:35:04 MET DST

Użytkownik "adam" <adam_at_no-address.com> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Jest taka sprawa - jest sobie zdechla Barracuda2 mojego kumpla. Efekt w
> trakcie odpalania komputera to cykliczne stuki w polsekundowych, mniej
> wiecej interwalach.

A zobacz co ci pokaze SeaTools
http://www.seagate.com/support/seatools/

Ja mialem takie stuki w przypadku IBM. Programik z www IBM wyzerowal mi
dysk, sformatowalem i na razie dziala. To czesta przypadlosc IBM :-(
Tyle ze po takim wyzerowaniu EasyRecovery nic mi nie znalazl. Ale moze
wystarczylo zalozyc identyczne partycje i probowac. Albo jakims innym
programikiem. Nie bawilem sie po juz przeznaczylem na stracenie co tam bylo.

Dafi