Re: Sklep i sprzet

Autor: Pszczelarz (pszczelarz_at__bez_spamu_interia.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 23:16:26 MET DST

Cray wrote:

> Mam takie pytanie do osob ktore mialy przyjemnosc
> Czy :-)"niczym mi nie grozi" kupowanie w sklepie ProLine
> http://www.proline.com.pl/ ? Glownie chodzi mi o to czy ktos z was
> juz tam kupowal i czy wszystko bylo ok?

Kiedyś nieopatrznie kupiłem tam kartę sieciową... (Wrocek)
Zakup był pochodną braku czasu oraz znaczniej odległośći do sklepu w którym
robię zazwyczaj zakupy.
Nie chciałbym opisywać jak wyglądała reklamacja wadliwego sprzętu bo mimo
dodania [dłuuuugie] do tematu posta i tak nie zostało by mi to wybaczone
przez większość Grupowiczów.
Poczytaj archiwum grupy pl.regionalne.wroclaw a sporo sie dowiesz o
"standardzie" tego (że tak sie wyrażę) burdelu.

> Chcialbym sie tam zaopatrzyc poniewaz to jest chyba jeden z
> najtanszych sklepow w mojej okolicy... (a moze ktos zna cos tanszego
> ? - Śląsk)

Jeżeli wydatek kilku(nastu) złociszy ma zapewnić mi spokój i umiarkowaną
pewność, że nie zostanę potraktowany jak zbędny śmieć który zrzędzi i
zajmuje miejsce w sklepie to wolałbym te pieniążki jednak wydać w innym
sklepie i mieć spokój.

________
Pszczelarz