RE: Cichy pecet w moim pokoju?

Autor: RoBeRt T (robert003_at_go2.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 15:13:00 MET DST

Ostatnio jak się pytałem w jednym sklepie czy może Celeron działać bez
wiatraczka to sprzedawca popukał się w głowę i powiedział, że tak, ale
trzeba by mieć radiator wielkości tego sklepu.

W pracy mamy takie stare komputery IBM ( desktop ) nazywają. Maja procki
Celeron 300- 433 MHz i nie maja na nich wiatraczka tylko aluminiowy radiator
na calym procku. Wiec sprzedawca w sklepie glupot ci nagadał. Komp jest
praktycznie bezgłosny bo wiatrak na zasilaczu kreci się powoli ale zapewnia
wystarczajaca wentylacje. Najglosniejszym elementem w tych kompach jest HDD
( sa już stare i graja im lozyska) . Nie wiem jednak jak byloby w przypadku
rozpoznawania HDD 40 GB bo w tych kompach są 6GB. Mysle ze jako serwer
byloby to niezle rozwiazanie - cisza tych zestawow jest piekna :) Ja
pracuje na Compaq 1,4 - tez jest cichy ale to drozyzna gdyby kupic nowy- nie
oplaca się.
Pozdrawiam
RoBeRt