Re: Cichy pecet w moim pokoju?

Autor: Paweł Paroń (pawelp_at_freeland.lublin.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 20:00:03 MET DST

In article <FPEDIOPKCICMNLDAHBBPKEJDDMAA.robert003_at_go2.pl>, RoBeRt T wrote:

> W pracy mamy takie stare komputery IBM ( desktop ) nazywają. Maja procki
> Celeron 300- 433 MHz i nie maja na nich wiatraczka tylko aluminiowy
> radiator na calym procku.

Przyjrzyj się dobrze, czy ten komputer nie jest tak zaprojektowany, że
zasilacz wciąga powietrze przez radiator procesora i jednak jest jakiś
nawiew na procesor. Tak jest u mnie w pracy w starych Compaq-ach, a w
niektórych jest wiatrak w obudowie, który dmucha na procesor (po
rozmontowaniu na części już tego nie widać, bo na radiatorze nie ma
wentylatora).

Paweł