Re: Cichy pecet w moim pokoju?

Autor: Sebastian (sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM)
Data: Mon 05 May 2003 - 12:55:46 MET DST

> Słyszałem coś o procesorach/płytach VIA - to prawda, że nie wymagają
> wiatraczka na procesorze? Wystarczy dobry radiator?

mój kumpel miał kiedyś K6-2 450mhz i spalił mu się wentylatorek. Jakoś
chłopak był leniwy i nie chciało mu się pójść i kupić nowego. Więc jakiś
czas (a to było chyba nawet lato) procek miał tylko radiator, bez
wentylatorka. Nie miał żadnych problemów z tego powodu.
IMHO taki procek spoko wystarczy na serwer, a na giełdzie możesz go kupić z
płytą już za ok. 120zł

--
[       Pozdrawiam, Sebastian        ]
[    sebek_w_at_gazeta.pl_SPAM   ]