Re: wyciszanie

Autor: Tomasz Kobus (diunida_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 05 May 2003 - 08:34:26 MET DST

On Mon, 05 May 2003 07:57:26 +0200, -=tRb=-
<sobanek_at_mops.uci.agh.edu.pl> wrote:

>Witam,
>
>mam juz dosyc warkotu moje komputera!! za duzo tam wiatrakow - zasilacz,
>obudowa, proc (ten to sie wydziera), grafika, chipset... mozna
>oszalec... mam zamiar wymienic wiatrak na procesorze na 80 mm (tylko
>gdzie kupic przejsciowke...) i puscic go tak jak ten z obudowy na wolne
>obroty (1700 zamiast 3000; zalman zm-f1 jest wtedy duzo bardziej cichy).
>do tego mysle, zeby na grafike zamontowac stary radiator od pentium
>(jest to stara tnt) i wywalic wiatrak. podobne pomysly chodza mi gdzy
> [...]

W ktoryms z ostatnich CHIP byl opis kompa bez (prawie) wiatraka, tzn.
zostal 1 w zasialczu (ale wlaczany tylko jak temp byla za wysoka na
wolne obroty) procek celeron 1.2_at_600 radiator ZALMAN (ten krzak), i
zasilacz, jakis specjalny z duzym radiatorem, tez gdzies do kupienia,
pozostaje tylko dysk (wolne obroty).

albo http://cpc.pl/