POMOCY skomplikowane i przydlugie :)

Autor: Profil1 (jackpe_at_xl.wp.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 22:51:50 MET DST

witam wszystkich
mam dwa identyczne komputery na intelu 845.
na obu zainstalowany ten sam sysem win 2000.
jednedo z nich nazwilmy go A, uzywam w domu, natomiast drugiego B mam w
miejscu pracy.
w obu zainstalowane sa po dwa rozne dyski twarde.
w A ibm 30gb+ wd120gb, natomiast w B ibm30gb
+wd 200Gb. Problem jest w tym ze musze czesto przekopiowywac duze pliki po
kilkadziesiat gb z A na B
i w zwiazku z tym dysk wd 200Gb wkladam do kompa A. i tu jest problem
najczesciej po skonczonym kopiowaniu, kiedy wyjme juz dysk i wloze go na
powrot do B jedna z dwoch partycji na tym dysku / dowolna, raz ta, raz ta/
jest nie widziana przez system i otrzymuje komunikat ze partyca jest
niesformatowana. mialem tak juz kilka razy i diabli mnie biora bu musze
uzupelniac po kilkadzesiat gb plikow a i to nie mam gwarancji ze kiedy
zaloze ten dysk to bedzie ok. nie jest to wina dysku - chyba, /nowka/
poniewaz kiedy raz zrobilem tak z drugim dyskiem z kompa B, to mialem tak
samo. wszystki dyski w obu komputerach zalozone w nowych kieszeniach
i podlaczone w takiej samej kolejnosci. posiadaja jedynie
rozne etykiety. b.prosze o pomoc bo znow zginelo mi ok.100gb danych.
pozdrawiam jacek