Re: POMOCY skomplikowane i przydlugie :)

Autor: adasiek (podolany_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 23:42:56 MET DST

Profil1 wrote:

> i w zwiazku z tym dysk wd 200Gb wkladam do kompa A. i tu jest problem
> najczesciej po skonczonym kopiowaniu, kiedy wyjme juz dysk i wloze go na
> powrot do B jedna z dwoch partycji na tym dysku / dowolna, raz ta, raz ta/
> jest nie widziana przez system i otrzymuje komunikat ze partyca jest
> niesformatowana. mialem tak juz kilka razy i diabli mnie biora bu musze

napisz szczegoly techniczne konfiguracji;

rodzaje kontrolerow;
rodzaje uzytej tasmy;
rodzaje uzywanej kieszeni do dyskow;
obecnosc/nieobecnosc mechanizmu hotswapping;
uklad master/slave itepe;

generalnie systemy rodziny NT identyfikuja partycje po specjalnym ID na
partycji; ID jest tworzony w momencie formatowania; system rezerwuje
litery partycji dla poszczegolnych ID; tak wiec wlozenie innego dysku w
to samo miejsce tasmy spowoduje, ze partycje beda mialy inne literki -
czy jest tak w istocie?? jesli partycje dostaja te same literki, to
znaczy ze windows zmienia ten ID; wtedy drugi komputer dostaje ten sam
HDD ale partycje z innym ID, co moze byc dla niego problemem;

powyzsze to tylko spekulacje, bo nie wiem do konca jak dziala
przypisywanie literek partycjom w systemach NT, ale popytaj w tym
kierunku na stosownej grupie;

pozdrawiam;
adas;