latająca kostka na ekranie podczas oglądania filmów

Autor: J.C. (Manger_at_go2.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 22:46:30 MET DST

Podczas wyświetlania niektórych filmów w divx i innych formatach ( w
windowsie XP oczywiście ) lata mi po całym ekranie kwadracik złożony z 9
mniejszych kwadracików (taka jakby kostka Rubika widziana z boku). Myślałem,
że to jest jakieś logo dodane do tych filmów. Jednak gdy poszedłem do kumpla
z takim filmem zauważyłem że u niego ta kostka siedzi spokojnie w prawym
górnym rogu. Sprawdzałem bestplayerem i windows mediaplayerem. U mnie zawsze
lata.
Czy to kwestia jakiś ustawień w windowsie??
Od razu mówię że ten problem dotyczy tylko niektórych filmów i o różnych
rozszerzeniach (.mpeg; .avi; .m2v)

Proszę o pomoc.

J.C.