Re: GA7 VAXP, Athlon XP 2000+, przestawianie magistrali, podkręcanie

Autor: Mario (m.grala_at_wp.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 07:47:24 MET DST

Sprawdzałem temperaturę na procku różnymi programami:
MotherBoard Monitor
Aida
SisoftSandra
EasyTune

One wszystkie łącznie z biosem pokazują jednakowe temperatury.
Wczoraj zamontowałem wentylator na tył obudowy. Sytuacja się poprawiła.
Spadek temperatury o jakieś 5-6 stopni.

Termistorek wentyla umieściłem tuż przy radiatorze procka i nowy wentyl
kręci się tak ok 2000 obrotów gdy procek nie jest obciążony. Po obciążeniu
obroty wzrastają do 2900.

Ja mam płytę GA7VAXP rev.1.1

Mario