Re: GA7 VAXP, Athlon XP 2000+, przestawianie magistrali, podkręcanie

Autor: PW (pw13_at_box43.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 15:07:14 MET DST

Daniel Rogas Roginski wrote:

> W takim ukladzie daruj sobie podkrecanie. Masz pewnie 0.18 mikrona, a
> 67 stopni to juz duuuzo. Patrz na moj sig i Ci powiem, ze mam max 47
> stopni przy temp. otoczenia 25.

watek walkowany na roznych forach i innych grupach,
sam mam plyte GA7VAX, temperatura podawana w biosie
jak i np w EasyTune jest to temp podawana z innego zrodla
pomiaru a nizeli dioda termiczna w procesorze

zainstaluj np SisoftSandra i zobacz jaka masz realna temp
procka, w moim przypadku np w biosie mam 35 stopni
a poprzez Sandre pokazuje 45 stopni
aktualnie mam proca na magistralce 166, pracuje stabilnie
i realna temp waha sie od 47 - 52 stopnie
patrzac w biosie lub EasyTune jest ona o wiele nizsza...

wielu producentow plyt stosuje taki zabieg, np pomiar jest
z diodki pod rdzeniem proca a nie z samego proca,
uzytkownik jest zadowolony w swej nieswiadomozci,
plyta zyskuje na 'opiniach'... inna sprawa to to,
ze proc realnie moze i miec 60 stopni, ale jesli dziala
to jest ok i tyle :))

--
PW
GG:655449