Re: GA7 VAXP, Athlon XP 2000+, przestawianie magistrali, podkręcanie

Autor: Mario (m.grala_at_wp.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 07:46:48 MET DST

> GA7VX rev.1.2 AthlonXP 1700+
> brak mozliwosci zmiany magistrali z 133 na 166 obszedlem
> olowkiem na procu (nie chcialem plyty ruszac - gwarancja)
> aktualnie sprawuje sie stabilnie na 166 ze standardowym mnoznikiem

GA7VAXP rev.1.1
U mnie jest możliwość zmiany magistrali na 166 na płycie

> tak, wlasnie tak mam A1700

Czyli mówisz, że taktowanie PCI i AGP pozostaje bez zmian przy przestawieniu
na płycie magistrali na 166.
To bardzo dobrze.

> jesli nie jest podkrecony to jest to dosc duuuza temperatura,
> sprawdz jak masz zamontowane chlodzenie i co to takiego,
> bo slabo daje sobie rade y twym procem

Wentylator mam chyba trochę średni
GlacialTech 2320, kręci się tak ok 3200 obrotów

Jeszcze jedno pytanko: czy wiesz może gdzie znaleśc dobry opis biosu do tej
płyty, chodzi mi o opis funkcji timingowych pamięic które pojawiają się po
naciśnięciu kombinacji ctrl+F1 oraz opis co i jak ustawić by komp działał
wydajniej ??

Dzięki za pomoc

Mario