166mhz fbs, nforce2, epox rda+ i zwiechy

Autor: Lukis (lukiso_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 01:00:17 MET DST

Witam

Mam maly problem ze stabilnoscia systemu przy ustawieniach szyny na 166mhz
na pluycie epoxa rda+ na nforce2. Otoz podczas grania po kilku minutach mam
zwieche systemu albo restart...
Grafika to radeon 9100 szafir... do tego mam athlona1700 ktory na fbs 166
chodzi na 1833mhz oraz ram na 333mhz....
temp procka mam 45 stopni przy chlodzeniu woda...
Podczas pracy w systemie nic sie nie dzieje... dopiero gdy zapuszczam jakies
wypas gierki po chwili mam zwieche albo restarta....
Czy to mozliwe, ze mam za slaby zasilacz? mam chyba 300W...
Czy po przekreceniu szyny az tak bardzo wzrasta zuzycie pradu?
Czy moze byc jakas inna przyczyna? plyta jest super stabilna... podczas
pracy w systemie nie zauwazam zadnych niestabilnosci... testy mi pokazuja to
samo ze jest super stabilnie ale juz jak zapuszcze gre przy 166mhz fbs to
tylko czekac na zwieche...

pozdrawiam