::: DRUKARKA :::

Autor: Tomek (toudy2BEZ_SPAMU_at_wp.pl)
Data: Fri 30 May 2003 - 01:01:16 MET DST

Szukam drukarki do domu do 1000 PLN. Wydruki przede wszystkim cz-b., ale
czasem kolorowe. Zastanawiałem się nad Lexmark z55, ale czytając opinie na
grupie dochodze do wniosku, że to chyba nie najlepszy wybór. Choc przyznam
się szczerze, że w teście Chipa okazuje się, ze za cenę 350 zł mozna mieć
ciut lepsze osiągi niż hp deskjet 5550, które kosztuje 500 PLN.
Stąd moje pytanko, do osób, które od dłuższego czasu korzystają z obu
modeli. Czy moglibyście określić koszty eksploatacji. Czy prawdą jest, że
tusze do Lexmarka nie mają dysz i przez to tusz wysycha ??? Czy aby
pojemność tuszu czarnego HP (19 ml) to nie z mało ??? Czy tusz jest
ZABEZPIECZONY chip'em i czy będę go mógł regenerować ???

A może od razu kupić sobie urządzenie wielofunkcyjne hp psc 1210 , które
jest niewiele droższe. Czy takie urządzenie zdaje egzamin, no i czy nie jest
dużo mniej trwałe od samej drukarki.

A może polecicie mi coś innego ????

Bardzo prosę o wypowiedzi UŻYTKOWNIKÓW tych drukarek (ew. modeli
zbliżonych). To jak działa drukarka to widać dopiero w działaniu, a nie w
testach.

Pzdr
Tomek

Tanie meble ????