Re: LCD: No i juz sam nie wiem ....

Autor: Rafał (delbana_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Thu 29 May 2003 - 16:36:03 MET DST

witj
ja już sie tu wypowiadałem...mam tą belineę 10 15 70...wybierałem bardzo
dlugo bo nie mogłem sie zdecydować. wkońcu wyszło że ma najlepszy stosunek
jakośc/cena....powiem Ci że jestem z niej bardzo zadowolony...chyba
bajbardziej z całego zestawu komuterowego jaki byłem kupiłem. to co piszą o
czasie reakcji matrycy to prawda ma 25 ms.....w zasadzie zadnego smuzenia
tylko troszkę przy przewijaniu tekstu myszką ale to chyba specyfika
wszystkich lcd....pewną rolę w tym zapewne odgrywa karta graficzna. ja mam
9000 pro....słuchaj jeżeli potrzebujesz do gier to nie wiem czy jest ona
najlepsza (karta) bo mi sie troche wiesza ale internet to perfekcja - tu
działa bez zarzutu....wracając do belinei-cena jest zachęcająca ja wydałem
ponad 100 zł wiecej ale to normalne ze sprzęt tanieje. no i ta matryca która
ma to ta sama co nec`a (mitsubishi) co do serwisu - wolałbym przez 3 lata
(tyle ma gwarancji na elektornikę i matrycę) sie z nim nie spotykać ale
chyba sa tylko 2 na polskę w wawie i wrocku bodajze...zrób jak
uważasz....aha do tej pory nie spalił mi sie ani jeden piksel a mam go 1,5
miesiąca czyli co by miało paść już by padło
pozdrawiam