Re: celeron 1,7 ?

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 20:40:27 MET DST

Jacek "Plumpi" wrote:

> Ja jestem zwolennikiem Celerona 1.7 , a to z tego względu, że kupując
> obecnie dobrą płytę główną i ten właśnie procek, możemy w przyszłości
> wsadzić w nią dowolne PIV choćby i z zegarem 10GHz (o ile takie
> powstaną).

Szczegolnie, ze Intel juz dawno zapowiedzial zmiane podstawki powyzej 3GHz
z powodu problemow z rozpraszaniem ciepla wydzialanego przez procesory...

> Ten Celeron ma tylko za zadanie popracować przez jakiś
> czas do chwili, kiedy uznam, że mnię stać na PIV, które stopniowo
> mogę wymieniać na coraz szybsze nie wydając od razu ogromnej kasy.

Ciekawe zalozenie przy zastrasajacym tepie starzenia sie i stracie na
wartosci sprzetu komputerowego...

> do samego procka to jak już ktoś tutaj powiedział co Intel to Intel.
> W końcu to ta firma wytycza nowe kierunki i narzuca standardy, reszta
> jest zmuszona to nadążania, co nie przeczy temu,

Skoro tak twierdzisz to musisz miec dobre argumenty, prosze na przykladach
o nadazaniu konkurencji i narzucaniu standardow przez Intela.

> natrudzić, ponieważ często się zdarza, że bywają konflikty pomiędzy
> poszczególnymi podzespołami, pomimo, że teoretycznie powinny pracować
> bezproblemowo.

A mi sie zawsze wydawalo, ze to jest niezalezne od platformy tylko od
jakosci podzespolow...

> W przypadku linii intelowskiej problemy zdarzają się bardzo rzadko i
> o ile występują, prawie zawsze są skutkiem kiepskiego zasilacza.

Nonsens. Najczesciej winny jest kiepska plyta co nie radz sobie z
rozdzielaniem zasobow + LIVE.

> Podobnie z resztą się ma sprawa z linią AMD, która najczęściej
> traktowana jest na zasadach oszczędnościowych.

I to jest nawiekszy problem i kompletnei nic do tego nei ma jakosc
produktow AMD wiec przeczysz sam sobie.

--
Krzysztof Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"