Re: Temperatura procka

Autor: kpawel (USUN.kpawel_at_kr.onet.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 16:10:45 MET DST

Dnia 2003-05-04 15:54, osobnik Artur Gawryszczak napisał:
> Dobrym wiertłem? ;-)

No pewnie ;-))
Udar tez mam ;)))

> Tak prawie całkiem bezpośrednio to się można dobrać do odpowiednich nóżek
> procesora, opisanych w dokumentacji producenta.

Aha. Bo chcę zrobić sobie układ, który będzie sterował prędkością
wiatraczka w zależności od temperatury procka.
No chyba, że są jakieś wyjątkowo ciche wiatraczki - o których nie wiem.
Dodatkowo mam jeszcze jeden w zasilaczu (jest w miarę cichy) i w karcie
graficznej (Prolink PixelView GeForce 4 Ti4200 - zmora; cholernie
głośny). Mój komputer chodzi prawie cały czas i jest denerwujące to
buczenie...

> Software'owo - zorientuj się jak to robią autorzy programów np. lm_sensors
> (dostępny kod źródłowy pod Linuksa), MotherBoard Monitor, SpeedFan, może
> jeszcze innych.

Software'owo to mnie nie interesuje.

--
Pozdrawiam