Re: Problem z GG !!!

Autor: Big Jack (ROT13wnpxne_at_tb2.cy)
Data: Sun 04 May 2003 - 15:42:13 MET DST

> "LL" już pisał i ja też piszę, w "dodaj/usuń" *nie ma* tej
> poprawki. U mnie najwyższy numer łatki jest 810833.
> SP1 także mam zainstalowane.

W tej sytuacji nie wiem jak Ci (Wam) pomóc. Może tego patcha rzeczywiście
nie macie zainstalowanego, a problem bierze się z czegoś innego. Faktem
jest, że u mnie był i go odinstlowałem. Mialem dwa typy do usunięcia: 330994
i właśnie 813489.W pierwszej kolejności odinstlowałem ten drugi i to się
okazał strzał w "10".

> Nie wiem co to za winXP u Ciebie?, nie widziałem_słyszałem
> aby tak u kogoś (prócz Ciebie) było.

WinXP Prof. Jeśli takie możliwości daje mi tylko moja "winda", to czuję się
zaszczycony.
Pozdrawiam
Big Jack