Re: Problem z GG !!!

Autor: Andrzej (niepodajei_at_nospam.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 15:12:00 MET DST

Użytkownik "Big Jack" <ROT13wnpxne_at_tb2.cy> napisał w wiadomości

> Sprawa jest banalnie prosta: Panel sterowania/Dodaj lub usuń
> programy/Zmień lub usuń programy (UWAGA: ta opcja pojawia się
> prawdopodobnie po instalcji SP1). Na liście znajduje się również
> poprawka, o której piszę. Niewykluczone, że na możliwość
> odinstlowania może rzutować obecność SP1, ale nie będę tego extra
> sprawdzał bez SP1.

"LL" już pisał i ja też piszę, w "dodaj/usuń" *nie ma* tej
poprawki. U mnie najwyższy numer łatki jest 810833.
SP1 także mam zainstalowane.

> Można, ale w sposób, który opisałem wyżej też się go da odinstalować
> pod warunkiem wcześniejszego zainstalowania SP1, czego żywym dodowdem
> jestem ja.

Nie wiem co to za winXP u Ciebie?, nie widziałem_słyszałem
aby tak u kogoś (prócz Ciebie) było.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -
*ale tak należy obstawiać* "