Re: Problem z GG !!!

Autor: Big Jack (ROT13wnpxne_at_tb2.cy)
Data: Sun 04 May 2003 - 15:00:43 MET DST

> Znam *dogłębnie* i twierdzę, że ta łatka w winXP
> jest *nieusuwalna* . (czyt. "normalną" metodą)
> Jeśli znasz metodę odinstalowania jej to nie unoś
> się i ją podaj. Sądzę, że nie tylko mnie to ciekawi.

Sprawa jest banalnie prosta: Panel sterowania/Dodaj lub usuń programy/Zmień
lub usuń programy (UWAGA: ta opcja pojawia się prawdopodobnie po instalcji
SP1). Na liście znajduje się również poprawka, o której piszę.
Niewykluczone, że na możliwość odinstlowania może rzutować obecność SP1, ale
nie będę tego extra sprawdzał bez SP1.

> P.S. Windows Messenger także jest *fabrycznie*
> nieusuwalny, ale przecież można to zrobić.

Można, ale w sposób, który opisałem wyżej też się go da odinstalować pod
warunkiem wcześniejszego zainstalowania SP1, czego żywym dodowdem jestem ja.
Pozdrawiam
Big Jack