Re: Problem z GG !!!

Autor: Andrzej (niepodajei_at_nospam.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 14:27:36 MET DST

Użytkownik "Big Jack" <ROT13wnpxne_at_tb2.cy> napisał w wiadomości

> A może tylko u Ciebie jest ona nieusuwalna? Jeśli byś napisał, że pod
> innym systemem niż WinXP nie da się jej usunąć, wtedy bym nie
> polemizował. Ja ją skutecznie odinstalowałem i emotikony w GG mi
> śmigają. Nie zarzucaj komuś wprowadzania w błąd nie znając dogłębnie
> sprawy.

Znam *dogłębnie* i twierdzę, że ta łatka w winXP
jest *nieusuwalna* . (czyt. "normalną" metodą)
Jeśli znasz metodę odinstalowania jej to nie unoś
się i ją podaj. Sądzę, że nie tylko mnie to ciekawi.

P.S. Windows Messenger także jest *fabrycznie*
       nieusuwalny, ale przecież można to zrobić.

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Są cztery gatunki ludzi: tacy którzy siedzą cicho i nic nie robią,
 tacy którzy mówią żeby siedzieć cicho i nic nie robią, tacy którzy