Re: celeron 1,7 ?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 12:22:26 MET DST

Halo, in news:b92ipl$hqo$1_at_nemesis.news.tpi.pl, Tolek hat
geschrieben:

> mialem celka 1,7 w plycie ViaP4PB 400-FL i udalo mi sie krecic go
> do okolo 2,5. kupilem go dlatego bo nie mialem kasy na nic
> drozszago a chcialem sie przesiasc pozniej na cos szybszego. no i
> wczoraj go wymienilem na Pentium 4 3.06GHz HyperThreading. wydaje
> mi sie ze Celek 1,7 do dobra alternatywa i latwo z niego mozna sie
> przesiasc na cos znacznieszybszego bez zmiany plyty.

Jako ciekawostkę proponuję zajrzeć pod poniższy adres i zjechać trochę
suwakiem w dół strony:

http://www.moded-kompz.net/modules.php?op=modload&name=PNphpBB2&file=
viewtopic&t=775&sid=b55838a9790c3b09a2bd15c27d2fdc69

Koleś tak podkręcił XP1700+ że wydajnościowo jest lepszy od P4 3.06HT
;-)))

Oczywiście jest to już overclocking extremalny ale ciekawe jest to że
można mieć tak szybki procesor za około 250pln;-)))

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl