Re: celeron 1,7 ?

Autor: BOULI (wmeger_at_wp.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 12:50:08 MET DST

swego czasu - jaksi poltora roku temu kupiłem płtę K7S5A - już widze usmiehc
na twarzy - to najbardziej opluwana plyta chyba sotnio :)

ALE:
na poczatku mialem zwisy -ale odkad zaitalowalem win2000 ZERO PROBLEMOW

sprzet rozbudowywalem.. zmienialem.. plyta pozostala...
- Procer duron 750,
-teraz mam 256 na DRR (pracuja na UTLRA -choc sa no name)
- LIVE!
- dodatkowy kontorel ATA100 na PCI
- USB 2.0 na PCI
- sieciowka 10/100 - (sieciowka na pycie tez dziala rownoczesnie)
- karta TV

i ZERO problemow..

zlozylem chyba z 10 kompow na tej plycie dla znajmoych i nie ma z nimi
problemow..

oczywsice nie ma w tej plycie mozliwosci podkrecania itd.. ale i tak jestem
sceptycznie do overclockingu - bo przy tych mocach prockow jakie teraz sa
todla 99% rzecyz w zupelnosci wystcza..
a przyrost predkosci o 10 czy nawet 30 procert to juz chyba nie ma sensu.
 Wiec pewnie jak stara zasada mowi wszytko to wszytko w rekach fachowcow....
i konfiguracji sprzetu....