Re: celeron 1,7 ?

Autor: Tolek (Dee.Loc_at_lycos.nl)
Data: Sun 04 May 2003 - 10:20:29 MET DST

> Jeśli chcesz komputer do gier to masz wybór Athlon albo P4. Celerona
> nawet nie bierz pod uwagę.

mialem celka 1,7 w plycie ViaP4PB 400-FL i udalo mi sie krecic go do okolo
2,5. kupilem go dlatego bo nie mialem kasy na nic drozszago a chcialem sie
przesiasc pozniej na cos szybszego. no i wczoraj go wymienilem na Pentium 4
3.06GHz HyperThreading. wydaje mi sie ze Celek 1,7 do dobra alternatywa i
latwo z niego mozna sie przesiasc na cos znacznieszybszego bez zmiany plyty.

tolo