Re: celeron 1,7 ?

Autor: Pafnucy (c-b_at_o2.pl)
Data: Sun 04 May 2003 - 09:59:32 MET DST

Halo, in news:ObYsa.15035$e8.195197_at_news.chello.at, Grzegorz
Chojnacki hat geschrieben:

> Czy jest na tej grupie choć jeden zwolennik celerona 1,7 zamiast
> athlona 1700+ ?
> Kupiłbym celerona ale widze że tu chyba wszyscy athlonowcy to
> znaczy ze ten celeron to już badziew ostatni ?
> Zależy mi na kmpatybilności z grami, również starszymi więc jak to
> jest bo kiedyś wydaje mi się ze athlon miewał z tym kłopoty ?

Jeżeli zastanawiasz się nad komputerem do gier to nie wiem dlaczego
rozważasz wybór Celerona. To tak jak chcąc kupić samochód, którym
mógłbyś się pościgać wybierałbyś malucha;-)))

Czasami spotykam się z plotkami na temat niestabilności Athlonów. Te
plotki rozsiewają przeważnie ludzie, którzy używają go na jakiejś
badziewnej płycie typu ECS, Merkury, Shuttle itp. i nie mogą zrozumieć
że wszystkie problemy to wina płyty a nie czegokolwiek innego.
Ja mam od dłuższego czasu Athlona XP1700+ @ XP2400+ na płycie MSI i
jeszcze nie widziałem na tym komputerze niebieskiego ekranu.

Jeśli chcesz komputer do gier to masz wybór Athlon albo P4. Celerona
nawet nie bierz pod uwagę.

--
Mit freundlichen Grüßen - Cezary 'Pafnucy' Belka
c-b_at_o2.pl * GG#1428547 * http://www.carus.prv.pl