Re: celeron 1,7 ?

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Sun 04 May 2003 - 01:47:58 MET DST

Grzegorz Chojnacki wrote:
> Czy jest na tej grupie choć jeden zwolennik celerona 1,7 zamiast athlona
> 1700+ ?

A co to by zmieniło? :->

> Kupiłbym celerona ale widze że tu chyba wszyscy athlonowcy to znaczy ze
> ten celeron to już badziew ostatni ?

Badziew. Ale prestiżowy jaki ... "co Intel to Intel", etc. :->

> Zależy mi na kmpatybilności z grami, również starszymi więc jak to jest
> bo kiedyś wydaje mi się ze athlon miewał z tym kłopoty ?

Kiepskie płyty miewają kłopoty z kompatybilnością z różnymi rzeczami; pod
AMD można kupić sporo kiepskich, zbyt tanich płyt - stąd zapewne
przesądy.

BTW, czy ktoś może podać jakieś rzeczowe argumenty za wyborem akurat
Celerona 1.7 GHz? Najlepiej razem z zastosowaniem i kryteriami oceny.

--
Pozdrówka,
        Artur