Re: Mam dość Codege...ZAPRASZAM

Autor: Elpierre (elpierreWYTNIJTO_at_wp.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 18:32:48 MET DST

Odkąd przestałem sprzedawać zasilacze i obudowy innych producentów a
zacząłem MODECOMU prawie zapomniałem co to znaczy reklamacja na zasilacz.
Rzeczywista moc,porządne zabezpieczenia,PFC,stabilizatory,regulacja obrotów
i atest przy dobrej cenie.
Firma nie bez powodu daje gwarancję 36 miesięcy.
Często kupują je "mądrzy po szkodzie"którym tandetny zasilacz uszkodził
płytę,procesor,dysk i resztę komputera, bo POZORNIE zaoszczędzili
kilkadziesiąt zł na zasilaczu.Jesli te słabsze zasilacze na których jest
napisane 300W a w rzeczywistości mają dużo mniej pracowały w miarę poprawnie
na starszych procesorach,to ze współczesnymi pobierającymi kilkadziesiąt
W+grafika(GeForce kilkadziesiąt W)+napędy+płyta nie dają sobie
rady.Nieprzekonanym możemy pokazać np.egzemplarze zasilaczy na których jest
napisane 300W które pracowały na zestawach z C600 a mają dosłownie
ponadpalane ścieżki,wysadzone kondensatory itp.W każdy weekend gości u nas
kierownik serwisu MODECOMU ,który dotąd męczył Azjatów,aż doszli do obecnej
jakości produkcji.
Chętnie udziela informacji na temat szczegółów technicznych.
Zapraszam na WGK st.10.lub kontakt na priv.

--
PRZY ODPOWIEDZI USUŃ "WYTNIJTO" Z ADRESU
Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <mekpiotr_at_poczta.onet.pl> napisał w