Re: AVerTV Studio 203 i dzwiek???

Autor: tomciar (tomciar_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 18:37:02 MET DST

> Niestety AC'97. Mysliesz, ze to wina karty?

Nie sadze, to dobra karta. Teraz mam leadtek'a Winfast TV2000 i wszystko
smiga dobrze. Sprobuj jeszcze najnowsze driverki do dzwieku - wersja 5,0

>Tez sie nad tym
> zastanawialem. No coz, obecnie dzwiek mam wiec nie ruszam niczego ;)
> (nie wiem jak sie pojawil, po prostu pewnego razu po wlaczeniu kompa
> byl...;)

 Czyli to samo co u mnie. I ciekawe za na jedynce (mialem antene tylko)
dzwiek byl, a na dwojcze czasami tylko :-) Nie waż sie zmieniac z mono na
stereo... bo stracisz glos
pozdro

Tomek.