Re: optyczna myszka...

Autor: another (inny_dym_at_hotmail.com)
Data: Sat 03 May 2003 - 15:41:05 MET DST

> Bo chyba nie jest tak, że po wyłączeniu / uśpieniu systemu zasilanie USB
+5V
> jest odcinane. AFAIK napięcie pozostaje, ale podczas shutdownu system
wysyła
> na magistralę USB komunikat o przejściu w stan wstrzymania, a urządzenia
> mogą sobie coś zrobić z tą informacją lub nie. Moja mysz optyczna USB np.,
> po wstrzymaniu systemu wyłącza LEDa, ale widać, ża wciąż jest zasilana, bo
> po naciśnięciu jej przycisku mogę wybudzić system.

 Napiecie nie jest calkiem odcinane w zasilaczach ATX chocby po to zeby
mozna bylo
uruchomic kompa tkzw. "zestykiem zwiernym". Natomiast to czy dioda swieci na
ps
czy usb, czy inne urzadzenie, moze zalezec od elektroniki urzadzenia badz
zasilacza, a
moze plyty glownej tego niewiem. Raczej to pierwsze bo u mnie na usb dioda
nie swieci
,a na ps swieci ale za to nie moge uruchomic kompa z myszy ani tak, ani tak.
Natomiast
gdy mialem stara mysz a4, kulkowa na ps to co prawda nic tam nie swiecilo
:-) ale mozna
bylo uruchomic kompa z klikniecia i nie tylko po wstrzymaniu ale tez po
wylaczeniu.
Andrzej