Odp: Odświeżanie a oczy

Autor: dap (dap_at_kki.net.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 15:48:05 MET DST

Użytkownik tomek <tomekn_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b8usqd$rsg$1_at_news.onet.pl...

> Od 72 hz oko ludzkie nie "widzi" już migotani obrazu , ponoć zdażają się
> przypadki że dopiero od 75 hz . Jednym słowem minimum to 75 hz .

podobno jest jakiś próg ale to wszystko zależy od danego osobnika...
dla mnie nie ma różnicy i tak mi to przeszadza...

--
pozdr
|   i  tak oto moje życie stało się przeklęte !!!!    |