Re: optyczna myszka...

Autor: Zbyszek T. (zbyszek_at_zbyszek.net)
Data: Fri 02 May 2003 - 14:39:26 MET DST

> przejsciowke to ja mam. pozniej sprawdze chociaz mysle ze nie masz racji.
> Mam takie male glosniczki pod USB (w ten sposob sa zasilane) i one
> powylaczniu nadal dzialają...

Bo chyba nie jest tak, że po wyłączeniu / uśpieniu systemu zasilanie USB +5V
jest odcinane. AFAIK napięcie pozostaje, ale podczas shutdownu system wysyła
na magistralę USB komunikat o przejściu w stan wstrzymania, a urządzenia
mogą sobie coś zrobić z tą informacją lub nie. Moja mysz optyczna USB np.,
po wstrzymaniu systemu wyłącza LEDa, ale widać, ża wciąż jest zasilana, bo
po naciśnięciu jej przycisku mogę wybudzić system.