Re: Mam dość Codegenów, NoName itp zapalniczek...jaki zasilacz kupić?

Autor: Przemek (brak_at_bhj.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 11:45:11 MET DST

Użytkownik "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <mekpiotr_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:b8ut3e$5cd$1_at_news.onet.pl...

> ZONK. Niestety z bolem musze stwierdzic ze NIE masz racji.
> Przeciwzakloceniowe dzialanie jest ubocznym efektem. Tu
> http://whatis.techtarget.com/definition/0,,sid9_gci866381,00.html
> zas jest dosc dokladna definicja co to jest PFC

Ja opieram sie na artykulach z serwisu elektroniki (nr 2/02 3/03 4/03)

> kwestia sporna, juz przy paru komputerach w domu z silniejszymi
> zasilaczami roznica miedzy konsumpcja pradu zasilaczy z PFC i
> bez PFC moze byc odczuwalna na rachunkach.

> Z tym zgoda

> Z tym znowu niezbyt sie zgadzam

No coz poki te uklady sa stosowane w sprzecie wyzszej klasy to raczej sa
poprawnie i bez zbednych oszczednosci projektowane kiedy jednak beda musialy
byc stosowane i bedzie duzy nacisk konsumentow na niska cene to jakosc
drastycznie spadnie (wystarczy spojrzec np na swietlowki energooszczedne -
tandeta z supermarketow za pare zl ma mniejsza trwalosc niz tradycyjne
zarowki)

pzdr