Re: Mam dość Codegenów, NoName itp zapalniczek...jaki zasilacz kupić?

Autor: Marsjanin (05.2003.usenet_at_marsjanin.tk)
Data: Sat 03 May 2003 - 15:52:34 MET DST

A "Przemek" <brak_at_bhj.pl> pisze, że...

>No coz poki te uklady sa stosowane w sprzecie wyzszej klasy to raczej sa
>poprawnie i bez zbednych oszczednosci projektowane kiedy jednak beda musialy
>byc stosowane i bedzie duzy nacisk konsumentow na niska cene to jakosc
>drastycznie spadnie (wystarczy spojrzec np na swietlowki energooszczedne -
>tandeta z supermarketow za pare zl ma mniejsza trwalosc niz tradycyjne
>zarowki)

Heh, mi jedna się żywym ogniem zapaliła... Marka - FireFly. Było
śmiechu, że mam się cieszyć, że zrobiła tylko "fire", a "fly" już nie.
:-)

A zasilacz, to chyba sobie kiedyś sam zrobię... Schemat mam, Protela

--
Pozdrawiam - Marsjanin
Zmieniłem adres i teraz w nagłówku jest