Re: Athlon XP 2200 -- Jaki Cooler??

Autor: -=:alkos:=- (NOSPAM.alkos_at_el-kfa.net)
Data: Fri 02 May 2003 - 23:16:57 MET DST

| czy ten cooler Spire FalconRockII wejdzie bez problemow na plyte glowna

Nie próbowałem na tej płycie, ale żaden z niego mamut, tzn. mieści się w
standardzie.

Polecam go. Zresztą to chyba najpopularniejszy cooler do AXP na grupie - i
jak dotąd nikt nie narzekał.

Jedna uwaga: rozkręć go przed założeniem i odegnij trochę blaszkę mocującą.
Sztywna jak diabli - jak zakładałem u mnie, czekałem tylko na jakieś
chrupnięcie ;) (a wg. mechaniki ZEN wyobrażałem sobie jak kostka procesora
chowa się w laminacie)