Re: Athlon XP 2200 -- Jaki Cooler??

Autor: worm007 (worm007_at_go2.pl)
Data: Sat 03 May 2003 - 00:02:16 MET DST

Użytkownik "-=:alkos:=-" <NOSPAM.alkos_at_el-kfa.net> napisał w wiadomości

> Nie próbowałem na tej płycie, ale żaden z niego mamut, tzn. mieści się w
> standardzie.
>
> Polecam go. Zresztą to chyba najpopularniejszy cooler do AXP na grupie - i
> jak dotąd nikt nie narzekał.

to fakt :)) jestem w pelni zadowolony z tego cooler'a

> Jedna uwaga: rozkręć go przed założeniem i odegnij trochę blaszkę
mocującą.
> Sztywna jak diabli - jak zakładałem u mnie, czekałem tylko na jakieś
> chrupnięcie ;) (a wg. mechaniki ZEN wyobrażałem sobie jak kostka procesora
> chowa się w laminacie)

rozkrecac moze go nie rozkrecalem... ale wyjalem cala plyte glowna,
(Soltek DRV5) bo nie moglem sie dostac miedzy zasilacz a radiator... :)
jesli chodzi o ta lapke (blaszke) to masz racje sztywna jak diabli (gruba),
na poczatku myslalem ze tego nie zaloze... ale wzialem srubokret
i sila go potraktowalem... plyta wytrzymala :)) na wszelki wypadek
kupilem tez podkladke pod athlona (copper shim - thermaltake)...
no i teraz wszystko gra i buczy (tzn nie buczy:))

pozdrawiam
worm007.

--
=== worm007 - it hurts to be me ===