Odp: Radeon 9000 odświerzanie

Autor: materrac (materrac_at_poczta.fm)
Data: Thu 01 May 2003 - 23:33:27 MET DST

hmm to co napisales to racja dzisiaj przez moment udalo mi sie ustawic to
cholerstwo na 75 hz ale oczywiscie zakcialo mi sie dogrywac nowe stery i
wszytsko szlag wzielo a nie umiem tego odtworzyc
czy jest jakies inny sposob niz grzebanie w rejestrach ?

maTerraC

Użytkownik mlodox <no.spam.mlodox_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3EB2B9FE.80609_at_poczta.onet.pl...