Re: Ratowanie baterii Litowo-Jonowej z laptopa

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 20:04:40 MET DST

"Nameless" <newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM> wystukał
(news:b8ub8j$cb3$1_at_news.onet.pl):

> Czy istnieja "domowe sposoby" aby przywrocic swietnosc mojej
> baterii. Miala byc bez pamieci i byla do konca gwarancji potem w
> tempie dosc szybkim z nominalnej pojemnosci w okolicach 50 spadla
> do 20 czyli nie daje jej sie wiecej naladowac przez co czas pracy
> na niej skrocil sie drastycznie. Jak mozna ja "sformatowac" czy
> cos w tym stylu?

W notebookach Asusa i chyba rowniez Aristo (to mniej wiecej to samo)
jest w BIOSie opcja "Refresh Battery" - sprawdzone, pomaga. Jesli
bateria ledwie zipie proces mozna puscic ze 2 razy. Jest to dosc
czasochlonne i lepiej zapuscic na noc.
Pozdrawiam
Egghead