Ratowanie baterii Litowo-Jonowej z laptopa

Autor: Nameless (newsam_at_poczta.onet.pl.NOSPAM)
Data: Fri 02 May 2003 - 19:51:58 MET DST

Witam!
Czy istnieja "domowe sposoby" aby przywrocic swietnosc mojej baterii. Miala
byc bez pamieci i byla do konca gwarancji potem w tempie dosc szybkim z
nominalnej pojemnosci w okolicach 50 spadla do 20 czyli nie daje jej sie
wiecej naladowac przez co czas pracy na niej skrocil sie drastycznie. Jak
mozna ja "sformatowac" czy cos w tym stylu?

Prosze o pomoc

A.