Re: Wybór obudowy

Autor: blueeyed (blueeyed_at_nospam@o2.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 09:31:40 MET DST

> Jeżeli można, to wytłumacz, dlaczego zatrzaski są złe, a śrubki lepsze.
> Czyżby większe drgania przy mocowaniu zatrzaskami?

trwałość ... 10-20-50-100 razy takie cuś zdejmę i poleci w niebyt....
często dłubię w komputerze i taki foxconn to 3 dni utrzymuje sztywność
gdy go magluję .... wątpię czy chieftec wytrzymałby dłużej
[mają też z reguły te cudowne dla jednych, a badziewne dla innych zdejmowane
koszyki]

... generalnie to raczej kwestia gustu ?
[tak jak ze stosowaniem aluminium ... w ramach rowerowych :)]

... nie widziałem jeszcze obudowy, która miałaby wszystko tak jak bym chciał
[mój aktualny foxconn ma prawie idealne rozplanpowanie ... ale ta jakość :(]

pozdrawiam
:D