Mam dość Codegenów, NoName itp zapalniczek...jaki zasilacz kupić?

Autor: m40a1 (promar1_at_wp.pl)
Data: Fri 02 May 2003 - 02:24:16 MET DST

Człowieka może szlag trafić z zasilaczami, miałem kiedyś 300Watowe NoName
odeszło do krainy wiecznych łowów, potem był sobie Codegen 300W "był"
odszedł z mej ręki, następnie Q-tech 350W ledwo go rozpakowałem, oczywiście
rozkręciłem i zmieniłem wentylatory ( czyli straciłem
gwarancję )....pochodził dobrze dwa dni i komp żaczął się sam restartować.
Do łaski wrócił Codegen 300W. Mam tego DOŚĆ!!! kupuję dobry zasilacz tylko
za rozsądną cenę, ponoć Chieftec jest dobry taki 360W, słyszałem też
conieco o Mode - Com. Zależy mi aby cena zasilacza nie przekraczała
200zł...no może 220zł...dam nawet 230 aby nie doprowadzał człowieka do szału
psując się przed weekendem.
I co najważniejsze aby był cichy, nawet bardzo cichy w zimie i w lecie.
Proszę o weteranów palenia zasilaczy itp. o podzielenie się swoimi
doświadczeniami, może ktoś zna też adresy sklepów w internecie gdzie tanio
kupię w/w zasilacze.