Re: Kupilem LCD...

Autor: marfi (marfi _at_bb.onet.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 19:03:15 MET DST

Krzysiek Szczepanek wrote:
...ciach...
> Az taki Cie zabolala tak kompromistacja? :) A ja czym sie
> kompromituje? Tym, ze nie przeszkadza mi podzial na klasy produktow?
> To, ze dzieki temu komputer przestal byc luksusem, a przecetnego
> czlowieka stac na LCD?
  Na LCD mnie stać ale zostanę przy kilkuletnim CTX bez dziur.... niedługo
pojawi się Calgon przeciwko dziurom w LCD i pewnie pójdzie jak woda....

BTW - sprzedam program do defragmentacji płyt CDROM (przyspiesza odczyt do 5
razy) - 18 PLN/szt, 400 PLN razem z kodem źródłowym.

--
marfi
SkyView & SKyAVC : http://www.cait.com.pl/dvb.php