Re: Samodzilenie skompletowany komputer - kilka pytań

Autor: Destiny (destiny_at_ble.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 19:07:24 MET DST

> Użytkownik "Destiny" <destiny_at_ble.pl> napisał
> raczej nie. ta plyta nie ma dzielnika 1/5. polecam EPoX 8k9a (ok320zł)
Sorry, ale z płyt to jestem lama i co to jest ten dzielnik?? Tę płytę
wybrałem po przeglądnięciu testów na benchmark.pl. Ponoć dobra jest do
kręcenia.

> straszine drogo!!! pozatym sprawdz go doklanie, czy to na pewno 0,13
Sorry, nie wiem czemu tyle napisałem. To płyta tyle kosztuje.

> to masówka- polecam Zalmana lub Xdreama
Słyszałem że te spire są bardzo dobre, ciche i dobrze chłodzą kręcone
procki.

> jakbyco to pozniej dokupisz nastepne 256
Ale czy ddr333 czy 266??

> u mnie ciagnie :)
Stabilnie itd.???

Pozdrawiam,