Re: Samodzilenie skompletowany komputer - kilka pytań

Autor: Ł_at_P@
Data: Thu 01 May 2003 - 22:19:27 MET DST

Użytkownik "Destiny" <destiny_at_ble.pl> napisał
> Sorry, ale z płyt to jestem lama i co to jest ten dzielnik?? Tę płytę
> wybrałem po przeglądnięciu testów na benchmark.pl. Ponoć dobra jest do
> kręcenia.
Jestem PEWNY jednego. Gdyby na benchmarku.pl w szranki weszla 8k9a to
rozniosla by tamta konkurencje w pyl. Pod wzgledem OC nie znam lepszej
plyty. W tej chwili moj procek pracuje jako XP1700+@2600+. Dodatkowo mnostwo
opcji zmiany napiec vcore (czego nie oferuje MSI) oraz nie ma problemow z
praca na wyzszych magistralach (w odroznieniu do Gigabyta). Pozatym- cena
jest jest konkurencyjna

> Słyszałem że te spire są bardzo dobre, ciche i dobrze chłodzą kręcone
> procki.
to kwestia sporna, ja uwazam ze są takie sobie... ale jezeli planujesz
mocniej podkrecac procesor to lepiej wybierz cos mocniejszego

> Ale czy ddr333 czy 266??
ddr333, a najlepiej ddr400 (cena bardzo podobna)