Re: Wybór obudowy

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com.PL)
Data: Thu 01 May 2003 - 13:44:25 MET DST

In article <b8qqbs$6ff$1_at_news.onet.pl> "tommygun" <paste_my_nick_at_megapolis.pl> writes:
>From: "tommygun" <paste_my_nick_at_megapolis.pl>
>Subject: Re: Wybór obudowy
>Date: Thu, 1 May 2003 11:46:25 +0200

>za ok. 300zł dostaniesz bdb. budę- wykonanie, montowanie napędów na
>zatrzaski, no i zasilacz od Sirtec`a [robi zasilacze dla Chiefteca i
>Enlighta]

Mam podobny dylemat i przede wszystkiem nie chce zadnych obudow z
montowaniem napedow na zatrzaski tylko standardowo na srubki. Zasilacz
Chieftec 360W uwazam za wystarczajacy tylko szukam prostej o funkcjonalnym
wnetrzu obudowy _bez_wodotryskow_ :-)))

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_stanislaw.chmielarz.name