Re: Nie mogę sobie tego wytłumaczyć ....

Autor: Andrzej (niepodajei_at_nospam.pl)
Data: Thu 01 May 2003 - 13:32:33 MET DST

Użytkownik "Glogmak" <glogmak_at_master.pl> napisał w wiadomości

> Ja miałem cos takiego jak zmieniłem płytę główną. Wcześniej miałem
> MSI a teraz mam Epoxa i niestety musiałem postawić na nowo XP - ka.
> Teraz wszystko śmiga elegancko i jest cacy.

Nie musiałeś, wystarczyło wymazać (wykasować) z rejestru wszelkie
dane identyfikujące system. (nazwę komputera, SID'y)
Służy do tego program "SYSPREP".

P.S. "Odchudź" swego sig'a do zalecanych 4 linii. (Twój ma ich 6)
       http://sunrise.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

Pozdrawiam - Andy_K.

--
"Kłamstwo powtarzane sto razy staje się prawdą"
                                              Joseph Goebbels